SINERGIJA B KOMPLEKS VITAMINA

Zvanična statistika u Srbiji kazuje da ne postoji osoba u Srbiji koja nije u deficitu bar sa jednim vitaminom iz B GRUPE

TO SE NAJBOLJE MOŽE OTKRITI ANALIZOM ŽIVE KAPI KRVI

JA SAM TO I URADILA I ZAISTA SAM U DEFICITU SA B VITAMINIMA

A pogotovo sa B6 KOJI JE ZADUŽEN ZA ISHRANU NERAVA

U jednom periodu svog života zbog životnih okolnosi bila sam pod stresom . Kad sam počela da koristim kompleks Bvitamina simptomi su prestali i što je još važnije jako sam lepo spavala

ZAŠTO JE VAŽNO DA UZIMAMO CEO KOMPLEKS VITAMINA B A NE POJEDINAČNO?

Pojedinačno uglavnom lekari preporučuju KOD NEKIH OBOLJENJA GDE JE POTREBNO UZIMATI MEGA DOZE B B17, B12 I B6

UZIMANJE B KOMPLEKSA JE JAKO BITNO JER SU TO DOZE KOJE SE U TAKVOM ODNUSU NALAZE U NASEM ORGANIZMU ALI ZBOG NEDOVOLJNO UNOSA KROZ HRANU NAJBOLJE JE DODAVATI NA OVAJ NAČIN JER SE MEDJUSOBNO DOPUNJUJU

Vitamin B igra ključnu ulogu u održavanju opšteg zdravlja i imuniteta. Utiče na naš nivo energije, funkciju mozga i ćelijski metabolizam.

Vitamini B kompleksa pomažu kod prevencije raznih infekcija a pomažu i kod:

▫️ Održavanja pravilnog funkcionisanja ćelija

▫️ Razvoja crvenih krvnih zrnaca

▫️ Podizanja nivoa energije

▫️Slabijeg vida

▫️ Funkcije mozga

▫️ Boljeg varenja

▫️ Povećanja apetita

▫️ Poboljšava nervni sistem

▫️ Produkcije hormona i holesterola

▫️ Zdravijeg kardiovaskularnog sistema

▫️ Jačanja tonusa

VASA SAVETNICA ZA KVALITET ZIVOTA

latinka54@ gmail.com

kontakt: 065-2209694

Postavi komentar