VIRAGO

Слика може припадати 1 особа и текст

Izvanredan dodatak u svrhu prevencije, sadrži ekstrakt 🐾mačje kandže (Uncaria tomentosa), helirani mineral cinka, 🌿ekstrakt maslinovog lista i Echinaceu, ekstrakt Pau d’arco i aminokiselinu lizin.

Ovi sastojci sinergistički deluju na ćelije imunog sistema, aktiviraju T limfocite u imunom sistemu, zatim povećavaju nivo imunoglobulina i uopšte jačaju aktivnost belih krvnih zrnaca koji treba da “pojedu“ viruse. 

VIRAGO direktno sprečava ulazak virusa u organizam na svim sluznicama. Ako je ušao virus u imune ćelije, sastojci 

VIRAGA direktno uništavaju virus i ne dozvoljavaju da se virus razmnožava unutar njih. 

VIRAGO ima i opšte dejstvo na organizam, jer sadrži obilje minerala koji alkalizuju organizam i stvaraju nepovoljne uslove za razmnožavanje virusa, bakterija i gljivica. Vitamini deluju kao antioksidanti, mačja kandža deluje protiv temperature i protivupalno.v

VIRAGO u prevodu znaci : VIRUSE TI SI BIVSI

I zaista sam se uverila da je Virago preparat br 1 protiv virusa.

Moje celo lice je bilo yahvaceno herpesom.

Borila sam se na rayne nacine uz preporuku lekara , koristila sam sve sto su mi preporucili . Rayne lekve, kreme, cajeve ali se bolest pogorsavala i sirila yahvatajuci sve vecu povrsinu tela.

Bila sam ocajna!

Kazu resenje uvek postoji za svaki problem !

I ZAISTA RESENJE SE POJAVILO NEOCEKIVANO!

Na nagovor moje prijateljice da probam Virago ya koji je cula od nekog prijatelja da je veoma efikasan.

Nisam imala sta da iygubim te sam odlucila da porucim .

I ya 24h eto meni Viraga na kucni prag.

SA NEVERICOM POCNEM ISTOG DANA DA PIJE TABLETICE

i GLE CUDA!

Posle 5 dana meni pocele da se zatvaraju ranice i plikovi po telu

A pre toga sam lecena 8 meseci na dermatologiji bezuspesno kada su mi rekli da je psorijaya i da je to neizlecivo!!!!

Danas posle mnogo godina ja sam ydrava i redovno negujem svoj imunte.

A VIRAGO UVEK IMAM U SVOJOJ KUĆNOJ APOTECI

NE OKLEVAJTE AKO PRIMETITE DA VAS JE NAPAO VIRUS!

NAPADNITE VI NJEGA UBOJITIM ORUŽJEM VIRAGOM!!!!

Savetnica ya kvalitet yivota

G- mail; latinka54@ gmail.com

kontakt; 065 2209694

Postavi komentar